.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشادت سوادكوهي‌ها در جنگ فراموش نشد

نماينده ولي‌فقيه در مازندران گفت: رشادت مردم سوادكوه در جنگ هنوز از اذهان مردم ايران پاك نشد.

آيت‌الله نورالله طبرسي بعدازظهر امروز در ديدار مسئولان ستاد اعضاي ستاد نمازجمعه و شواري شهر زيرآب با اشاره به وحدت مردم سوادكوه در قضيه حضور منافقين در جنگل‌هاي سوادكوه اظهار داشت: منافقين به علت نداشتن جايگاهاي مردمي در اقصي نقاط كشور موفق به اجراي برنامه‌هاي خود نشدند.
وي تصريح كرد: مردم زيرآب و سوادكوه بارها ارادات خود را به نظام و انقلاب اسلامي نشان دادند و اين نشان از ولايت‌مداري مردم اين خطه از استان است.
نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به درخواست مسئولان اين خطه از استان براي پيگيري احداث حوزه علميه بيان داشت: ايجاد حوزه علميه سبب تقويت وحدت در بين مردم مي‌شود.
طبرسي با تاكيد بر تقويت ساخت اماكن نماز جمعه در زيرآب بيان داشت: داشتن پايگاهي مثل نماز جمعه نعمت بزرگ براي انقلاب اسلامي است كه نياز است در سطوح ملي نيز پيگيري امور مالي ساخت اماكن مذهبي شويم.
نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به جاذبه‌هاي شهرستان زيرآب و سوادكوه بيان داشت: جاذبه‌هاي سوادكوه به علت نداشتن جاده دسترسي كمتر معرفي شد كه نياز است در اين زمينه اقدامات راهبردي انجام شود.
نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به محروميت مردم شهرستان زيرآب بيان داشت: بايد اقداماتي انجام شود تا شرايط دامپروري در اين نقطه از استان احصاء شود.
وي تاكيد كرد: بايد راهكارهاي حضور دام در جنگل‌ها مجدد احياء شود زيرا دامپروران به همان مقداري كه از جنگل بهره‌برداري مي‌كنند محافظت از جنگل را نيز در برنامه كاري خود دارند.
در ادامه رئيس سازمان تبليغات اسلامي زيرآب سوادكوه نيز با اشاره به محروميت مردم سوادكوه و زيرآب اظهار داشت: به علت نبود شغل با مهاجرت جدي مردم اين شهرستان به شهرهاي اطراف مواجه هستيم.
حجت‌الاسلام غلامحسن ذاكر خطيب با اعلام اينكه فقر مالي در شهر زيرآب غوغا ميكند، افزود: منطقه مستعد پرورش دام و صنايع تبديلي است كه نياز به همراهي و همدلي مسئولان دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.544 seconds.